Vložte svůj text...

První trénink ZDARMA!!!


 V Rebels dáváme důraz na kvalitu před kvantitou, proto se ve skupinových i osobních trénincích věnujeme těm nejefektivnějším tréninkovým metodám.


To znamená, že vycházíme z metod a cviků, které jsou ověřené a efektivní.
Studujeme a učíme se od nejlepších kapacit přes pohyb, silový a kondiční trénink. Nesledujeme moderní trendy ve fitness, to nejlepší už tu dávno je. Rozvíjíme základní cviky a metody z kterých pramení původní fitness s velkým F. 

Většina pomůcek a různých stylů cvičení z poslední doby je jen byznys s Vaším zdravím a masírka Vašich peněženek :)
Našim cílem je Vás a Vaše těla naučit zdravému, bezpečnému a funkčnímu pohybu a zvýšit maximální sílu.

Je jedno jestli jsi úplný začátečník, hobík nebo aktivní sportovec. Muž či žena, silový trénink je pro všechny nezbytný. Každý trénink se naučíte pracovat se svým tělem tak, aby jste si zlepšili zdraví, kondici a  zesílili. Naučíme Vás technikám, které zlepší Váš osobní i sportovní život. 


Silový trénink je pro všechny, můžeš s ním začít v každém věku. Být silný/á je nezbytné pro sportovní rozvoj a hlavně pro běžný život. Zvyšování maximální síly lze docílit dodržením základních pravidel silového tréninku. Zapomeň na to, že čím víckrát něco zvedneš, tím budeš silnější. Síla není závislá na objemu svalů! 

"Ženy by měly být silné, protože jsme schopné ohromné fyzické síly. Velmi často se ženy nechají omezovat myšlenkou, že silový trénink je pro muže nebo že z něj budou vypadat jako muži. Chtěla bych vám říct, že to není pravda. Překonejte strach, balamutili nás příliš dlouho." - Coach Karen

Silový trénink v dostatečných pohybových rozsazích nevede ke snížení pohyblivosti, ale v mnoha případech ji dokonce zlepšují. Při provedení správné techniky a mechaniky pohybu může sportovec jak zlepšit sílu, tak i pohyblivost. 

 Proč je síla nezbytná? Dle výzkumu profesora Debevce bylo z 500 operovaných pacientů až 80% lidí z oblasti lehkých a středně těžkých prací (úředníci, řidiči, studenti, ženy v domácnosti atd.) Pracovníci, kteří těžce pracovali( např. horníci či dělníci) na tom byly lépe, v zemědělství na tom byli vůbec nejlépe. 


Pracujeme s malými skupinami, abychom se Vám mohli co nejvíce věnovat.

Maximální kapacita na trénink je 6 osob!

Proto je nutné si včas rezervovat místo a dodržovat pravidelnost docházky. Pravidelnost je klíčem k úspěchu.

V tréninku se budeme věnovat pohybové přípravě, základním pohybovým vzorům jako je dřep, tah, tlak, zvedání břemene, přítah, kliky a další. 

To vše bude podmíněné správnou technikou a metodikou silového tréninku.


Budeme pracovat na ovládnutí svého těla, poté ho zatížíme externí zátěží. Budete primárně využívat hrazdy, kruhy, bradla, kettlebelly, osy a kotouče.


Tato registarce je platná od oficiálního otevření gymu!


Registrace Fit & Move Strong

Vyplňte vaše jméno a příjmení, telefon a den/ dny tréninku. Registrace jsou závazné. 

Po přijetí registrace Vám co nejdříve odpovíme s potvrzovací sms.